Zaloguj
0
0,00  0 elementów

Brak produktów w koszyku.

Regulamin

Regulamin i warunki sprzedaży w sklepie on-line www.PrezentJakMarzenie.pl

  • §1. INFORMACJA O SKLEPIE

    Sklep internetowy www.PrezentJakMarzenie.pl prowadzi firma:
    SPES GRANDIS
    ul. Ogrodowa 19
    98-300 Wieluń

    Strona firmowa: www.PrezentJakMarzenie.pl

    tel. 570-970-101
    e-mail. sklep@prezentjakmarzenie.pl

    zwana w dalszej części regulaminu Sprzedawcą.

  • §2. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA

    2.1 Złożenie zamówienia oznacza akceptację przez Zamawiającego (zwanego w dalszej części regulaminu również Klientem) postanowień niniejszego regulaminu.

    2.2 Klientem naszego sklepu może zostać każdy, kto założy swoje konto, dzięki procedurze rejestracji, podając wszystkie niezbędne dane opisujące Klienta oraz poprawnie wypełni formularz zamówienia,.
    2.3 Rejestracja nie jest warunkiem koniecznym do złożenia zamówienia w Sklepie, jest nim natomiast poprawne wypełnienie formularza zamówienia.
    2.4 Klient, który wcześniej już założył swoje konto w naszym sklepie, musi się wyłącznie zalogować przed rozpoczęciem wypełniania formularza zamówień.
    2.5 Klient przeglądając ofertę w sklepie może wybierać i dodawać do koszyka wyroby, które chce zakupić, poprzez wciśnięcie przycisku “Dodaj do koszyka”, który znajduje się poniżej każdego wyrobu.
    2.6 Koszyk jest elektroniczną formą formularza zamówień, który umożliwia przechowywanie produktów, które nas zainteresowały.
    2.7 Standardowym sposobem przesłania zamówienia dotyczącego produktów oferowanych w sklepie on-line jest zautomatyzowana wysyłka formularza zamówień udostępniona poprzez funkcję koszyka. Taki sposób złożenia zamówienia jest najszybszym i akceptowanym przez Sprzedawcę sposobem przesłania zamówienia.
    2.8 Klient zobowiązuje się do podania w formularzu prawdziwych danych.
    2.9 Alternatywnie zapraszamy do składania zamówień:

    • drogą telefoniczną pod numeram 570-970-101 w godzinach pracy obsługi Sklepu, czyli pn-pt 8.00-16.00
    • drogą elektroniczną na e-mail: sklep@prezentjakmarzenie.pl
  • §3. POTWIERDZENIE PRZESŁANEGO ZAMÓWIENIA

    3.1 Sprzedawca jest zobowiązany potwierdzić otrzymane zamówienie w czasie nie dłuższym niż 24h, z wyłączeniem dni wolnych ustawowo od pracy. Standardowym sposobem potwierdzenia jest przesłanie e-maila z informacją o przekazaniu zamówienia do realizacji.
    3.2 Oprócz automatycznego potwierdzenia otrzymanego zamówienia pracownik firmy SPES GRANDIS może dodatkowo skontaktować się telefonicznie z Klientem w celu zweryfikowania podanych w przesłanym zamówieniu danych o Kliencie lub przedmiocie zamówienia.

  • §4. PREALIZACJA ZAMÓWIENIA

    4.1 Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia w przypadku stwierdzenia nieścisłości w danych przekazanych przez Klienta, lub z przyczyn niezależnych od firmy. W przypadku takiej decyzji Klient zostanie powiadomiony o odmowie w ciągu pięciu dni roboczych od daty przesłania zamówienia.
    4.2 Każde zamówienie będzie realizowane w czasie indywidualnie ustalonym z Klientem. Czas realizacji jest okresem, po którym towar jest gotowy do wysyłki.

  • §5. WYSYŁKA ZAMÓWIENIA

    5.1 Przy zamówieniach do 30kg, wysyłka realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
    5.2 W pozostałych przypadkach - sposób i koszty wysyłki ustalane są indywidualnie z Klientem.

  • §6. PŁATNOŚCI I DOKUMENTY

    6.1 Ceny wyrobów podane są w PLN, i tam, gdzie nie jest to zaznaczone, nie zawierają podatku VAT.
    6.2 Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub Faktura VAT
    6.3 Sposoby płatności za zamówione towary

    • Przedpłata na konto – po dokonaniu i potwierdzeniu zamówienia Klient dokonuje przelewu na podane konto. W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.
    • Płatność przy odbiorze za pobraniem – płatność za zamówienie Klient dokonuje przy odbiorze przesyłki.
    • Płatność za pośrednictwem systemu PayU
  • §7. JAKOŚĆ WYROBÓW, ZASADY GWARANCJI I ZWROTU PRODUKTÓW

    7.1 Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczania produktów wysokiej jakości.
    7.2 W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z biurem sklepu:
    Spes Grandis
    ul. Zielona 14/3
    98-300 Wieluń
    tel. 570-970-101
    7.3 Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w przypadku sprawdzenia towaru w obecności dostarczyciela. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego. W innym przypadku ( brak spisanego protokołu reklamacyjnego) zarówno firma kurierska jak i firma SPES GRANDIS nie ponosi odpowiedzialności za powstałe uszkodzenia.

  • §8. ZASADY BEZPIECZEŃSTWA I POLITYKI PRYWATNOŚCI

    8.1 Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez Klientów sklepu jest Sprzedawca.
    8.2 Sprzedawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku. Klient podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe Sprzedawcy wyraża zgodę na:

    • przetwarzanie tych danych przez Sprzedawcę w celu realizacji złożonego zamówienia,
    • otrzymywanie informacji handlowych od SPES GRADNIS oraz Partnerów współpracujących za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej,
    • przetwarzanie tych danych w celu realizacji działań marketingowych przez SPES GRANDIS oraz Partnerów współpracujących,
    • udostępnianie tych danych Partnerom współpracującym.

    Klient ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.
    8.3 Prawa autorskie - Kopiowanie, reprodukowanie tekstów, fotografii i innych elementów ze stron serwisu, w całości, lub w części bez uprzedniej, pisemnej zgody jest zabronione.
    8.4 Polityka prywatności - Firma SPES GRANDIS przestrzega poszanowania prywatności. Korzystający z zasobów pozostają cały czas anonimowi, do chwili, kiedy sami zdecydują się ujawnić swoje dane.

  • §9. POZOSTAŁE USTALENIA

    9.1 Niniejszy regulamin może zostać zmieniony w części lub całości w dowolnym momencie bez podana przyczyny.
    9.2 Wszelkie pytania i uwagi dotyczące regulaminu należy kierować na adres firmy lub sklep@prezentjakmarzenie.pl